reklama

Nowoczesne i skuteczne formy reklamy

Każde przedsiębiorstwo szuka nowych form reklamy, tak by dotrzeć do nowych klientów, zaprezentować swoje produkty i usługi, zwiększyć sprzedaż. Jednak to co nowe, nie oznacza, że będzie skuteczniejsze niż to co stare. Często firmy przekombinują strategię reklamową, przez co przyniesie efekt odwrotny od zamierzonego. W jaką reklamę warto zainwestować, tak by przyniosła ona spodziewany rezultat?

Różne formy reklamowe

reklama Nowoczesna reklama w Poznaniu może przybierać różne formy. Na pewno warto inwestować w kasetony reklamowe, szczególnie te podświetlane. Dzięki wbudowanym żarówkom ledowym kaseton będzie widoczny z daleka nawet po zmroku. Przez to czas ekspozycji reklamy się znacząco zwiększa. Sam kaseton najczęściej ma formę prostokątna zamocowanego na ścianie (zwykle siedziby firmy) lub na stojaku (w przestrzeni miejskiej). Mają one większy rozmiar niż standardowy plakat, a jednocześnie nie są tak wielkie jak billboardy. Dzięki temu są jednocześnie widoczne, zwracają na siebie uwagę (szczególnie te z podświetleniem ledowym), a równocześnie można je montować tam gdzie nie zmieszczą się tablice reklamowe np. przy przystankach autobusowych. Podświetlane reklamy to jednak nie tylko kasetony. Na siedzibie firmy, szczególnie sklepu, można mocować litery świetlne. Zastępują one tradycyjne szyldy reklamowe.

reklama Zwykle mają formę pojedynczych literek które układają się w nazwę firmy. Mocowane są one między oknami/witrynami a dachem budynku. Dostępne są też wersje mocowane na wspornikach na dachach, jak również litery stworzone z neonów. Te ostatnie można zamocować na oknach, co sprawdza się szczególnie dobrze w przypadku lokali gastronomicznych. Z reklamy świetlnej można wymienić również tablice ledowe. Są one lepsze niż billboardy, nie tylko ze względu na podświetlenie, ale także na to, że można na nich umieścić dużo tekstu, który się przesuwa. Nośnik można tez dzielić z innymi firmami (zmieniające się reklamy) i przez to obniżyć koszty reklamy. Są oczywiście też inne formy reklamy nowoczesnej, jednak zdecydowanie te wykorzystujące technologię ledową są popularne oraz skuteczne. Warto zatem w nie inwestować.

Z nowoczesnych form reklamy można wymienić także oklejanie pojazdów i witryn, wszelkie formy reklamy w internecie, jak również eventy reklamowe, zorientowane na zapoznanie jak największej ilości klientów z produktami firmy. Mogą się one odbywać w sklepach, jak również w popularnych lokacjach miejskich np. na głównych placach i rynkach. Dzięki temu można liczyć na to, że dużo osób weźmie udział w wydarzeniu.