W poszukiwaniu gadżetów reklamowych wiele osób kieruje się tym co modne lub oryginalne. Kiedyś wszyscy zamawiali smycze reklamowe, jednak z czasem traciły one coraz bardziej na popularności i obecnie zasadzie są zamawiane jedynie okazjonalnie, jako dodatek do kart imiennych dla pracowników. Również koszulki reklamowe są zamawiane tylko dla pracowników na targi, czy eventy promocyjne, a nie są noszone przez klientów, ze względu na wyraziste nadruki i napisy.
Długopisy z nazwą firmy
Warto zatem czasem skupić się na podstawowych i niesłusznie zapomnianych gadżetach reklamowych. Takimi są niewątpliwie plastikowe lub metalowe długopisy reklamowe z własnym nadrukiem. Dawniej długopisy były w całości robione z cienkiego plastiku, łatwo można było je uszkodzić. Później zaczęto tworzyć grubsze długopisy, także z antypoślizgową otoczką. Obecnie popularne są przede wszystkim trwałe długopisy metalowe oraz ekologiczne długopisy papierowe, idealne dla firm oferujących produkty bio i Eko, np. kosmetyki czy żywność. Długopisy mogą mieć nadruki zarówno na zatyczce, jak i na całości. Warto tutaj wspomnieć o tym, że polecane są też długopisy bez zatyczek, a jedynie z przyciskiem, który ,,włącza” długopis. Jakie zalety mają długopisy reklamowe? Są małe i lekkie, do tego niedrogie. Każda firma ma wystarczające zasoby finansowe by zamówić od razu kilkaset, czy nawet kilka tysięcy sztuk długopisów.
Nie zajmują one dużo miejsca, więc można je przechowywać w biurze, a na targi wpakować do samochodu osobowego. Mała waga ułatwia ich przenoszenie z miejsca na miejsce. Dodatkowo to najbardziej praktyczny ze wszystkich gadżetów reklamowych. Długopis przydaje się w domu, w biurze, czy w urzędzie, można go nosić zawsze ze sobą. Im częściej jest uzywany tym skuteczniejsza będzie reklama firmy. Długopisy można rozdawać na targach, dodawać do paczek prezentowych dla kontrahentów, czy też mieć je zawsze w biurze by klient podpisywał nimi umowę. Mało kto chciałby nosić koszulkę z logo firmy od kanalizacji, czy pić z kubka z nazwą firmy transportowej.
A długopis ma na tyle dyskretny nadruk, że nikomu nie będzie przeszkadzał, a jednak będzie on widoczny. Bez dwóch zdań można powiedzieć, że długopisy reklamowe z własnym nadrukiem to ciekawa opcja jeśli chodzi o gadżety promocyjne. Są niedrogie, bardzo praktyczne i lubiane przez klientów. Z pewnością będą chętnie używane. Warto sięgać zarówno po tradycyjne plastikowe długopisy, jak i wybierać te metalowe lub ekologiczne papierowe. Z pewnością to lepszy wybór niż koszulki, czy smycze z naddrukami.