Deprecated: Funkcja Elementor\DB::is_built_with_elementor jest przestarzała od wersji 3.2.0! Zamiast jej proszę użyć Plugin::$instance->documents->get( $post_id )->is_built_with_elementor(). in /home/projektnet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5379
Czy warto reklamować się na blogu? - Projekt - Twoje nowe oblicze

Czy warto reklamować się na blogu?

Pytanie jest retoryczne. Właściwe powinno brzmieć: dlaczego wiele firm wciąż woli tradycyjną reklamę, która jest droga i nieskuteczna, zamiast reklamy w Internecie, na blogu?

Pojedyncza reklama w kolorowym magazynie kosztuje kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych, zostanie raz wydrukowana i szybko zapomniana, możliwe również, że nikt nie zwróci na nią uwagi. W piśmie naszpikowanym kolorowymi reklamami trudno znaleźć taką, która na dłużej przyciągnie wzrok, a tylko taka ma szansę choć na chwilę się wybić z tłumu.
Ta sama kwota wystarczyłaby na roczne opłacenie kilku rozpoznawalnych blogerów, a reklama na ich blogach nie zniknie wraz z kolejnym postem, a pozostanie na nim nawet na lata.

Dlaczego bloger zamiast bloga firmowego? Z prostego powodu: trudno stworzyć interesujący blog tematyczny i dotrzeć z nim do czytelników, wypracować sobie renomę i oglądalność. Znacznie łatwiej wykorzystać do tego osobę, która to wszystko już osiągnęła, ma grono wiernych czytelników i wciąż zdobywa nowych.

Kolejnym ważnym punktem jest fakt, że reklama na blogu przyjmuje różne formy: bannera, recenzji produktu, konkursu. Recenzji w gazecie niektórzy nie ufają, ale w przypadku osoby prywatnej jaką jest bloger takie zaufanie jest większe. Nawet jeśli z góry zostanie zaznaczone, że danego produktu ta osoba nie kupiła, a otrzymała do recenzji, to czytelnicy wciąż są bardziej skłonni uwierzyć w jej ocenę i opinię.

Inwestycja we współpracę z blogerem rzadko przynosi natychmiastowe rezultaty, ale skutecznie buduje świadomość marki oraz stawia reklamowany produkt w grupie tych, po które klient najprędzej sięgnie, gdy będzie ich potrzebował.

blog

Leave a Comment