Deprecated: Funkcja Elementor\DB::is_built_with_elementor jest przestarzała od wersji 3.2.0! Zamiast jej proszę użyć Plugin::$instance->documents->get( $post_id )->is_built_with_elementor(). in /home/projektnet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5379
Cele spotu reklamowego - Projekt - Twoje nowe oblicze

Cele spotu reklamowego

Stulecia, czy nawet tysiąclecia temu, gdy reklamy dopiero raczkowały, wystarczyło poinformowanie klienta o istnieniu towaru i jego cechach, by sprzedaż znacznie wzrosła. Schody pojawiły się w momencie, gdy coraz więcej sklepów i producentów, a później całych firm, zaczęło reklamować podobne towary: wówczas produkty musiały się czymś wyróżniać, czy to jakością, czy to po prostu dobrą zachętą i hasłem reklamowym.

Obecnie, w zalewie tysięcy produktów i dziesiątków reklam każdego dnia, zwykły nudny spot reklamowy traci rację bytu, ponieważ widzowie nie są nim zainteresowani. Słaba reklama, uderzająca w inteligencję oglądającego, może wręcz zniechęcić. Dlatego współcześnie jakość i cechy produktu nieraz schodzą na drugi plan – liczy się pomysł, jak ten towar sprzedać.

Tu z pomocą przychodzą specjaliści od reklam, marketingu i kręcenia telewizyjnych spotów. Wbrew pozorom filmy reklamowe wcale nie są łatwą dziedziną: wymagają ciekawego pomysłu, sprzedania pełnej historii w kilkadziesiąt sekund, zainteresowania widza i przekonania go, że to właśnie ten produkt spełni jego wszystkie oczekiwania i jest dokładnie tym, czego rzeczony widz potrzebuje – nawet jeśli jest to potrzeba sztucznie wykreowana przez reklamę.

Dobry scenariusz i jego znakomita realizacja to podstawa. Czasem o sukcesie może przesądzić drobiazg: kilka reżyserskich tricków czy ciekawe hasło. Dlatego do realizacji filmu reklamowego warto zatrudnić zawodową firmę z interesującym dorobkiem w tej dziedzinie. Będą warci swojej ceny, ponieważ skuteczna reklama czasem od razu przekłada się na wyraźny wzrost w sprzedaży.

film reklamowy

spot reklamowy

Leave a Comment