Deprecated: Funkcja Elementor\DB::is_built_with_elementor jest przestarzała od wersji 3.2.0! Zamiast jej proszę użyć Plugin::$instance->documents->get( $post_id )->is_built_with_elementor(). in /home/projektnet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5379
Artykuły - Strona 13 z 14 - Projekt - Twoje nowe oblicze

Celowa fragmentaryczność przekazu reklamowego?

Ilość miejsca na stronie gazety czasu antenowego w telewizji jest ograniczona, a więc również droga. Jednak nawet w Internecie, gdzie nie zawsze trzeba wykupować przestrzeń reklamową (wrzucenie spotu reklamowego na kanał w serwisie YouTube lub zdjęcia serwisie społecznościowym), reklamy wcale nie są dłuższe i dokładniejsze. Z czego to wynika? Jak wspomniałam, reklamy w tradycyjnych mediach …

Celowa fragmentaryczność przekazu reklamowego? Read More »

Psychomanipulacja w reklamie

Celem każdej reklamy jest promowanie produktu i marki. Aby go osiągnąć, reklamy sięgają po zestaw środków, które pod pozorami przekazywania rzetelnych informacji i szczerej chęci pomocy wywierają wpływ na odbiorców, skłaniając ich do pozytywnych skojarzeń. Manipulacja to działanie świadome i zaplanowane, bazujące na wiedzy dotyczącej psychologii i socjologii, aby osiągnąć jakąś korzyść – w przypadku …

Psychomanipulacja w reklamie Read More »

Reklama i marketing w rękach… fandomów?

Fandom to społeczność fanów, którzy są nie tylko biernymi odbiorcami danego dzieła, ale również aktywnymi, wykorzystującymi je jako inspirację do własnej twórczości i część stylu życia. Punkt pierwszy oznacza tworzenie opowiadań (fanfików), piosenek, czasem nawet przedstawień i filmów oraz grafiki. Drugi z kolei związany jest z zakupem przedmiotów związanych z daną książką czy filmem, przebieraniem …

Reklama i marketing w rękach… fandomów? Read More »

Jak pozbyć się reklam w Internecie?

Irytacja użytkowników sprawiła, że liczne głosy dotyczące możliwości zablokowania reklam w Internecie doprowadziły do stworzenia dodatków i filtrów do przeglądarek. Dzięki nim można cieszyć się korzystaniem z sieci bez obecności natrętnych i irytujących reklam, szczególnie dźwiękowych. Po nich pojawiły się dodatki, które blokują także wyskakujące okna, co stanowi kolejne ułatwienie życia internautom i wyraz troski …

Jak pozbyć się reklam w Internecie? Read More »

Ślepota banerowa, czyli odruch nabyty

Tak zwana ślepota banera (banner blindness) polega na odruchowym ignorowaniu internetowych treści, które choćby przypominają reklamy. Badania z 2013 r. przeprowadzone przez Infolinks pokazały, że aż 86% internautów stara się ignorować wyświetlane w Internecie reklamy, a połowa użytkowników nigdy w te reklamy nie klika. Banery, które są zbyt niedostosowane do stron, na których się pojawiają, …

Ślepota banerowa, czyli odruch nabyty Read More »