Jak pozbyć się reklam w Internecie?

Irytacja użytkowników sprawiła, że liczne głosy dotyczące możliwości zablokowania reklam w Internecie doprowadziły do stworzenia dodatków i filtrów do przeglądarek. Dzięki nim można cieszyć się korzystaniem z sieci bez obecności natrętnych i irytujących reklam, szczególnie dźwiękowych. Po nich pojawiły się dodatki, które blokują także wyskakujące okna, co stanowi kolejne ułatwienie życia internautom i wyraz troski …

Jak pozbyć się reklam w Internecie? Read More »

Ślepota banerowa, czyli odruch nabyty

Tak zwana ślepota banera (banner blindness) polega na odruchowym ignorowaniu internetowych treści, które choćby przypominają reklamy. Badania z 2013 r. przeprowadzone przez Infolinks pokazały, że aż 86% internautów stara się ignorować wyświetlane w Internecie reklamy, a połowa użytkowników nigdy w te reklamy nie klika. Banery, które są zbyt niedostosowane do stron, na których się pojawiają, …

Ślepota banerowa, czyli odruch nabyty Read More »

Krótko o internetowych bannerach reklamowych

Banner reklamowy jest jednym z najprostszych i najszybszych sposobów na reklamę w Internecie. Jest to forma reklamy graficznej, składająca się z obrazka z krótkim opisem, której celem jest zaciekawienie klienta. Po kliknięciu w banner zostanie on przekierowany na stronę producenta. Ze względu na popularność bannerów łatwo znaleźć osobę, która będzie w stanie go wykonać. Dobrze …

Krótko o internetowych bannerach reklamowych Read More »

Czy warto reklamować się na blogu?

Pytanie jest retoryczne. Właściwe powinno brzmieć: dlaczego wiele firm wciąż woli tradycyjną reklamę, która jest droga i nieskuteczna, zamiast reklamy w Internecie, na blogu? Pojedyncza reklama w kolorowym magazynie kosztuje kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych, zostanie raz wydrukowana i szybko zapomniana, możliwe również, że nikt nie zwróci na nią uwagi. W piśmie naszpikowanym kolorowymi …

Czy warto reklamować się na blogu? Read More »

Czym jest product placement?

Product placement (lub po prostu lokowanie produktu) polega na nawiązywaniu do produktu lub pokazywaniu go w taki sposób, który przemówi do podświadomości odbiorcy i skłoni go do sięgnięcia po towar konkretnej marki. Promocja produktu odbywa s ię przez: rozmowy o produkcie – gdy bohaterowie filmu lub serialu dyskutują np. o konkretnej marce samochodów, kobiety pytają …

Czym jest product placement? Read More »