Deprecated: Funkcja Elementor\DB::is_built_with_elementor jest przestarzała od wersji 3.2.0! Zamiast jej proszę użyć Plugin::$instance->documents->get( $post_id )->is_built_with_elementor(). in /home/projektnet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5379
Artykuły - Strona 12 z 14 - Projekt - Twoje nowe oblicze

Niezbędne wyposażenie biura

Wyposażenie każdego biura składa się z podobnych elementów. Najważniejsze są meble, pozwalające na wygodną pracę i przechowywanie dokumentów; poza biurkami potrzebne więc są regały i szuflady. Czasem, zależnie od rodzaju i wagi dokumentów, bardziej przydatne będą szafki zamykane – zwykłe i na klucz. Do długiej siedzącej pracy niezbędne są również odpowiednio wygodne krzesła i fotele. …

Niezbędne wyposażenie biura Read More »

Reklamy przeszkadzające, czyli interruption marketing

Interrpuption marketing, nazywany po polsku marketingiem rozpraszającym, funkcjonuje głównie w Internecie, prezentując treści, które zakłócają zwykłe działania użytkownika i często uznawane są za zbędne i irytujące. Jego celem jest znalezienie klienta poprzez (nachalną) promocję i reklamę. Interruption marketing można znaleźć w każdym zakamarku sieci. To reklamy kontekstowe i video, które włączają się same, banery, wyskakujące …

Reklamy przeszkadzające, czyli interruption marketing Read More »

Czarny PR czy propaganda?

Specjaliści z branży PR uważają, że określenie takie jak „czarny PR” nie istniej. PR z założenia nie może być „czarny”, ponieważ stoi to w sprzeczności z jego założeniami i działaniami. Zamiast tego, jak znacznie trafniejsze i bardziej właściwe, proponują określenie znane od stuleci: propaganda. Profesor Jerzy Olędzki, specjalista od public relations i marketingu politycznego, dodaje …

Czarny PR czy propaganda? Read More »

Różnice pomiędzy public relations a marketingiem

Public relations i marketing to dwie gałęzie tego samego drzewa. Wyraźnie od siebie odmienne, jednak współcześnie coraz silniejsza jest tendencja, by je ze sobą mieszać. Wynika to nie tylko z faktu, że obie te dziedziny powinny się uzupełniać, a więc ich realizacja musi ze sobą współgrać, ale również z tego, że coraz częściej PR i …

Różnice pomiędzy public relations a marketingiem Read More »

Celowa fragmentaryczność przekazu reklamowego?

Ilość miejsca na stronie gazety czasu antenowego w telewizji jest ograniczona, a więc również droga. Jednak nawet w Internecie, gdzie nie zawsze trzeba wykupować przestrzeń reklamową (wrzucenie spotu reklamowego na kanał w serwisie YouTube lub zdjęcia serwisie społecznościowym), reklamy wcale nie są dłuższe i dokładniejsze. Z czego to wynika? Jak wspomniałam, reklamy w tradycyjnych mediach …

Celowa fragmentaryczność przekazu reklamowego? Read More »